TJA…

Vandaag weer een serie Tjaatjes met veel bijdragen van webloggers. Om te beginnen vroeg Nanos zich af of er anno 2011 mensen zijn die over water kunnen lopen:


Staart signaleert het nieuwste snufje op telefoongebied:


Teletekst meldt:

Deze renners moeten dan maar snel uit de handel worden genomen.


Kan een oester ook minder super levend zijn?

Een reisbureau in een straat met deze naam zal mij niet snel als klant zien:

De twitterredactie van de Varagids ontbeert misschien toch de basale kennis van kunst:

Een vreemd bericht in het Leidsch Dagblad, want wat zijn ook al weer de kenmerken van castratie?

Tot slot twee bijdragen van Curieuzeneuzemosterdpot, want ook in Vlaanderen zeg je soms Tja.
Zoals bij deze handige wenk:

En wie wil iemand met deze naam als huisarts?

Wie ook iets tegenkomt voor deze rubriek, graag een mailtje naar tagrijnleiden@xs4all.nl. Dank!

Dit bericht werd geplaatst in TJA... en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

20 reacties op TJA…

  1. Annemarie zegt:

    Hahaha, ze zijn weer geweldig!
    Maar aan de andere kant die tja over de brand.. Is op zich wel vrij logisch. Zo is he tmij ook altijd geleerd!

  2. beuzeblaadje zegt:

    Hahahahahaha, ik merk weer dat ik hier veel
    te weinig kom de laatste tijd 😦 Wat een
    gave rubriek toch! Er zitten bijzonder gave “tjaatjes” tussen Tagrijn!
    Doeiii,
    beuzeblaadje

  3. Plato zegt:

    Roep Brand…. ik vond de andere al leuk maar toen kwam deze. Ik kwam niet meer bij. En toen moest de naam van die arts nog komen. Een Belg natuurlijk….whahahaha.

  4. Niklas zegt:

    Mooie serie weer!
    Bij die rendieren komt vanzelf een aflevering van Jan Jans en de Kinderen terug, waarin de rode “kater” zegt: “Geholpen, noemen ze dat!
    Bij ons op de afdeling had iemand een A4 opgehangen met: “Bij BRAND: hard weglopen!”
    Bij de eerste foto dacht ik: heb ik die ingestuurd? We hebben bij Olst en Wijhe onlangs soortgelijke foto’s gemaakt; de veerponten waren (logischerwijze) buiten gebruik.

  5. Ivanka zegt:

    haha, geweldig, ik hou van zulke dingen!

  6. tagrijn zegt:

    @Zilvertje: Ik weet niet of jij ook uit Leiden komt, maar ik weet niets van zo’n afspraak.

  7. Zilvertje. zegt:

    Nou daar ben ik dan weer, maar nog behoorlijk de kluts kwijt.
    Ik liep vroeger in de winter over water, maar dan wel bevroren, met van die scherpe messen op hout onder mijn schoenen, ik vloog door de polders. Dat doe ik mezelf nu niet meer na, ik heb al moeite om op een been stil te staan, lastig bij een panty aantrekken, nog ff dan moet ik daarbij gaan zitten.
    Kwam jij nu uit mijn woonplaats en zouden wij koffie gaan drinken?
    Liefs,
    Zilvertje.

  8. paco zegt:

    Tja, zeer geslaagd weer

  9. boomkruiper zegt:

    Ha ha ha die arts voorziet zichzelf van klanten.
    En de tip om ‘BRAND’ te roepen in geval van :O)) Was ikzelf nooit opgekomen :)))

  10. Thérèse zegt:

    Hahahahahaha, ze zijn weer leuk!!!

  11. Di Mario zegt:

    Ik denk dat ik toch nog eens moet kijken bij de visboer, want volgens mij stond daar nog een tja bord buiten.
    Love As Always
    Di Mario

  12. Ze zijn weer super dit keer.

  13. Renesmurf zegt:

    Soms een beetje vergezocht, omdat we wel begrijpen waar het over gaat.
    Zoals de oortjes en over het water lopen.
    En dieren kunnen ook gecastreerd worden nadat ze jongen hebben gemaakt natuurlijk.
    Maar hoe je het ook went of keert, ze blijven grappig!

  14. rietepietz zegt:

    Altijd goed voor een vette glimlach de rubriek TJA ,ik moet toch een beter opletten want het leuk dat en zoveel loggers “meedenken” !
    Wat die eerste foto betreft ,ik héb wel eens iets over gelezen over iemand die over water kon lopen maar volgens mij is dat al lang geleden 😉

  15. Min zegt:

    Proest, tja ze zijn weer mooi!

  16. Hanny zegt:

    Heerlijk wat een geestige serie weer. Ik zal weer eens wat fanatieker rondkijken voor je.

  17. klaproos zegt:

    hi hi,
    weer een geslaagde serie tagrijn,
    leuk dat mensen zo mee gaan opletten voor jou,
    ik zal dat ook weer beter gaan doen ik heb het een beetje laten sloffen 🙂
    téveel met mijn neus in de wolken gelopen 🙂
    maak er een fijne dag van hé

  18. Pasula zegt:

    Die van dat reisbureau is TE grappig natuurlijk!

  19. die zelfbellende telefoons zouden een oplossing kunnen zijn voor de renners zonder oortjes? :-)))
    hihi .. jij en je webbies hebben een neus voor “tja’kes”, tagrijn! :-))

Je kunt hier reageren

