Tja…

Als je een paar seconden geduld hebt begint het op dit weblog zachtjes te sneeuwen. Ook de kop is in kerststemming gebracht. En bovendien is het weer tijd om wat verzamelde Tjaatjes te plaatsen. En met behulp van velen lukt dat steeds weer. Zo weet iedereen hoe breekbaar een mensenhart kan zijn. Maar dat gaat niet op voor een heilig hart, stelde Curieuze Neuzemosterdpot vast.

Wat weet het Leidsch Dagblad wat wij niét weten? Waarom waren die aanslagen zo vanzelfsprekend?

Via Caecil een advertentietje waarbij men zich kan afvragen hoe lang dit huwelijk stand zal houden.

Prima idee: luchtjes verdwijnen door ionisatie. Maar waar is Pluto nu opeens gebleven?

Zonder commentaar:

Trouw meldt:

Het zou aan de zijkant ook erg onhandig zijn.

Frankie vond deze mededeling enerzijds wel prettig flexibel, maar het wordt wel een heel gereis op één dag:

Uit het Leidsch Dagblad: tot slot van deze serie kunnen we uit dit verslag leren dat het vak van keeper soms zeer pijnlijk kan zijn.

Blijf insturen! Dan kunnen er ook volgend jaar weer regelmatig ‘tjaatjes’ worden geplaatst.

Dit bericht werd geplaatst in TJA... en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Tja…

  1. boomkruiper zegt:

    Ik veeg me de tranen weer van de wangen. Zoooo leuk allemaal hi hi hi

  2. Twee jaar met zoon en kleinzoon. Dat zal jij vast leuk vinden met een kleindochter van twee.
    Hoe heb je dat gedaan met die sneeuw? Wel erg leuk Tagrijn.
    Saludos
    Albert

  3. renesmurf zegt:

    Ik vind ze weer leuk, de meeste!

    Die van vanzelfsprekend is echt een vorm van dat zij het beter weten.
    De krant van de logica.

  4. Thérèse zegt:

    Ha, dat is weer eens smakelijk lachen.
    En wat mooi vind ik die sneeuw vallen samen met die mooie kopfoto. Van mij mag de snuuw hier blijven; ik ben er niet zo dol op.

  5. Annemarie zegt:

    Ze zijn weer leuk bij elkaar gevonden door iedereen Tagrijn!
    Ik lig in een deuk, hihi.

  6. Tjan zegt:

    @platoonline Met die van Pluto is in mijn ogen niets mis. Er wordt een aantal geuren opgesomd die verdwijnen, en de geur van huisdieren is daar één van. Tja-onwaardig, wat mij betreft! 🙂

  7. De echte sneeuw mag van ons nog even wegblijven. Wat een verschil met vorig jaar toen het al echt winter was in de Lage Landen. Jouw kleindochter is twee? Dan zal je de flashback van onze kleinzoon wel leuk vinden. Ik ga je groeten Tagrijn en TJA’s blijven altijd leuk bij jou.
    Saludos
    Albert

  8. Di Mario zegt:

    Ineens zag ik je naam weer staan.. en ik denk. Tja, daar ben ik nog niet geweest sinds ik weer echt online ben. En ik kom hier midden in de Tja-rubriek. Dat is nog eens een welkom.

    Love As Always
    Di Mario

  9. Ze zijn weer geweldig en eindelijk eens sneeuw ik wacht er alweer zo lang op.

  10. rietepietz zegt:

    Ik let vast niet goed genoeg op want ik zie nóóit leuke tjaaatjes als er hier weer verzameld zijn !Gelukkig dat jij en vele anderen wél opletten ! Ik ga nu snel verder want het begint dóór te sneeuwen en dat is slecht voor m’n lappie 😉

  11. platoonline zegt:

    Weer een leuke serie Tjaatjes. Die van Pluto snapte ik niet zo. Komt door de griep denk ik. Kan iemand hem mij even uitleggen?

  12. klaproos zegt:

    een heerlijke serie tagrijn,
    en ik beloof beterschap, ik zal m’n ogen weer beter de kost geven:-)

    OT leuke verspreking, waar je valt daar lig je schat:-)

  13. whahaaaaa .. ’t zijn stuk voor stuk weer toppertjes, tagrijn! 😀 😀

    jij verdient een ‘tja’standbeeld! 😉

    @ ik heb je naam (??) aangepast, tagrijn! 😉

  14. Hanny zegt:

    Dankzij jou en de overige inzenders heb ik weer heerlijk kunnen lachen. Er zijn prachtige TJA’s bij!
    Zo langzamerhand staat mijn hoofd er weer naar om kritisch om me heen te kijken. Zodra ik weer wat zie, stuur ik het je toe.+

Je kunt hier reageren

