Kunst en Living 2012

Het afgelopen weekend vond in de Dudok Arena in Hilversum voor de eerste keer het lifestyle evenement Kunst en Living ’t Gooi plaats. Behalve veel kunst was er ook ruimte voor sieraden, meubelen en wijnhandel. Twee kunstenaressen vormden een mini-collectief onder de naam Vrolijk Schilderij. Hierboven inderdaad een stel vrolijke kippen. Van heel andere orde zijn de kleurrijke stadsgezichten van de in Brussel geboren Nicole Schaap.
Dit lijken geen lieve vogels, maar toch maken ze je vrolijk.
Hieronder een voorbeeld van het beroemde keramiek uit Gran Nicoya.

Een zomers veld met klaprozen tussen het koren.
En wie komt niet in een goede stemming als hij twee van deze muzikanten ziet en hoort.
Tot slot een familie. Of ze vrolijk kijken, weten we niet, maar hun kleding is wel kleurrijk.

Dit bericht werd geplaatst in Cultuur en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

18 reacties op Kunst en Living 2012

  1. Silke zegt:

    inderdaad erg decoratief, wel leuk! Heb een kijkje genomen op de site van de vrolijke beesten, maar het doet me denken aan werk van die kunstenares uit Eibergen, die schildert ook kippen en kikkers.

  2. Martine zegt:

    Ik ben geneigd het met Therese eens te zijn, maar vrolijke decoratie is het wel!

  3. Ghita zegt:

    Die vrolijke kippen vind ik echt een leuk schilderij.
    De korenbloemen vind ik ook heel mooi.
    groetjes Ghita

  4. Thérèse zegt:

    Ja, ik wijk weer eens een keertje af, van mening dan. Het zijn vrolijke dingen, maar meer decoratie. Dat mag er ook zijn, hoor, maar je ziet dat tegenwoordig wel erg veel.

  5. platoonline zegt:

    Wat leuk toch dat iedereen op zijn eigen manier kunst maakt en beleeft. Zulke uiteenlopende dingen. Mocht ik van je mogen kiezen dan nam ik zonder twijfel dat klaprozenveld. Dat vind ik zo subtiel mooi. ’t Is persoonlijk.

  6. Dwarsbongel zegt:

    Nou, dat is een heel gevarieerde collectie…

  7. Hier zitten wel stukken tussen die iik graag ooit in huis zou willen hebben, maar ja zal ook wel wat kosten 🙂

  8. Annemarie zegt:

    Ja die vogels en die klaprozen vind ik super leuk! 🙂

    OT: gebruik je een rss reader? Zo ja… Mijn feed is veranderd in: http://www.annespike.nl/index.php?feed=rss

  9. staart zegt:

    wat een vrolijke boel. Ik heb meteen lol :-]

  10. rietepietz zegt:

    Nou ik zou hier wel een keus uit kunnen maken hoor , de kipjes , de klaprozen of nee ,toch maar de familie of eh… tóch maar de kipjes 😉

  11. beuzeblaadje zegt:

    Een leuke variatie aan echt mooie kunstwerken Tagrijn!

    Groetjesss,
    beuzeblaadje

  12. dat zijn heel uiteenlopende kunstwerken, tagrijn!

    jij hebt vast weer genoten van seconde 1 tot de allerallerlaaste? 😀

  13. Hanny zegt:

    Je schotelt ons zeer fraaie kunstwerken voor. Zonder uitzondering vind ik ze prachtig en kleurrijk.

  14. boomkruiper zegt:

    Zitten wel juweeltjes tussen. Die vrolijke kippen en dat korenveld zie ik zo in mijn huis hangen 😉

  15. Di Mario zegt:

    Die klaprozen in dat korenveld, die vind ik wel mooi.

    Love As Always
    Di Mario

  16. klaproos zegt:

    wat een schitterende dingen heb je gezien tagrijn,
    “prachtig”

    ik heb maar een klein huisje, maar anders zou ik de muren vol willen hangen met zulk moois:-)

  17. renesmurf zegt:

    Ik vind het al met al wel een vrolijke boel! De beelden spreken me het minst aan, maar de afbeeldingen het meest, vooral die kippen!

Je kunt hier reageren

