Het Depot opent nieuwe locaties

Op zondag 25 maart vond de officiële opening plaats van de nieuwe locaties van Het Depot in Wageningen. Achter Het Depot staat de Stichting Utopa. Deze stichting maakt het voor jonge kunstenaars die daar financieel niet toe staat zijn, mogelijk hun talent te ontwikkelen en hun werk  te tonen in een museale omgeving die voor iedereen gratis toegankelijk is. Het Depot heeft als hoofdthema torsen en fragmenten. Tegelijk vond ook de opening plaats van het nieuwe Arboretum De Dreijen, waarin zich de nieuwe gebouwen van het Depot bevinden. Vandaag  kijken we naar het werk van de Italiaanse kunstenaars Finotti, Rocchi, Tramontin en Studio Sem, volgende week gaan we het nieuwe Arboretum bekijken.

Dit bericht werd geplaatst in Cultuur en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Het Depot opent nieuwe locaties

  1. Jaco zegt:

    Veel sterke werken met een leuk thema. Mooi geschoten!

  2. Waarschijnlijk heb je alle foto’s zelf geschoten. Je bent dus van meerdere markten thuis! Leuk en origineel om alles te zien. Met plezier gelezen.

  3. platoonline zegt:

    Daar zitten heel wat bijzondere- en eigenzinnige dingen tussen. Ik zou niet kunnen kiezen. Mooi gefotografeerd en hier neergezet. Het geeft denk ik een goed overzicht.

  4. Het deed me een beetje terug mijmeren naar de tijd dat ik werkzaam was in het HBO Kunstonderwijs. Er zitten mooie stukken tussen. Je moet er maar opkomen.
    Grtz Albert

  5. Thérèse zegt:

    Een pracht van een initiatief, een heel mooie ruimte om te exposeren. Alleen: waarom zou er niet een Nederlandse kunstenaar bij vertegenwoordigd zijn?
    Ik ben ook benieuwd naar het Arboretum.

  6. rietepietz zegt:

    In eerste instantie scrolde ik even snel door de foto’s en dacht ” hum… moderne kunst ” ,( ik ben nou eenmaal niet zo heel kunstzinnig ) maar toen ik nog eens rustig keek begon ik er steeds meer te zien die wel iets hebben en verder zijn ze natuurlijk zonder uitzondering heel knap gemaakt !

  7. boomkruiper zegt:

    Gelukkig wordt er toch hier nog geld en tijd besteed aan jonge kunstenaars. Een heel mooi initiatief want ja wat moeten wij zonder Kunst in dit leven

  8. hier zit potentieel tussen, tagrijn!

    ik ben blij dat jonge kunstenaars op deze manier de gelegenheid krijgen om hun werk te kunnen tentoonstellen!!

    er zitten echt prachtige stukken tussen! 😀

  9. gewoonhanny zegt:

    Je begrijpt vast wel dat ik helemaal weg ben van het rijtje voeten.

  10. Hie staat veel bij wat ik echt mooi vind.
    Off topic, ja het was heerlijk in de stad he zaterdag, jammer dat je je camera niet bij je had.

  11. Di Mario zegt:

    Daar zitten hele mooie dingen tussen. En als dat nog verder moet groeien heeft Nederland weer een paar mooie kunstenaars in huis.

    Love As always
    Di Mario

  12. renesmurf zegt:

    Ja, ik vind ze soms wel een beetje eng.
    Al die ledematen en vergroeiingen.
    Kunst kan mooi zijn, maar wat mij betreft liever iets anders.

  13. Caecil zegt:

    Mooi!
    Stichting Utopa is ook eigenaar van het v/m Weeshuis aan de Hooglandsekerkgracht in Leiden, waar nu een (inter-)nationaal Centrum voor de Rechten van het Kind in gevestigd is. Prachtige organisatie!

  14. klaproos zegt:

    héél geweldig tagrijn, er zitten weer meesterlijke stukken tussen,

  15. annespike zegt:

    Leuk initiatief Tagrijn.
    Mooie stukken staan er uitgesteld. 🙂

Je kunt hier reageren

