Tja…

Hoogste tijd voor weer  wat verzamelde tjaatjes uit de media. Verkiezingen zijn voorbij, de winnaars in euforie en de verliezers likken hun wonden. Na zijn desastreuze verkiezingsnederlaag durft Geert zich niet meer zonder gelaatsbedekking op straat te vertonen en liet zijn haar groeien.

Leidsch Dagblad citeert uitspraken van Van der Staay (SGP).

Zwangerschap na een abortus komt  maar heel weinig voor?

Een wat oud bericht uit de voorraad. Dus Leers betreurt eindelijk  zijn daad een asielzoeker het land uit te zetten?

De golfsport is voor velen echt genieten. Maar daar denken ze op Ameland toch heel ander over.

Hoe zouden ze zulke aardappels toch telen, vroeg ik me af toen ik de tekst op deze zak las:

Terecht vond Hanny dit bericht opzienbarend: inderdaad heel bijzonder een haven zo dichtbij de kust.

De Telegraaf  meldt dat er een nieuwe apensoort is ontdekt in Congo.

Hanny spotte ook een nieuw werkwoord gemunt door de politie: kwijtlopen. Ben jij wel een iemand of iets kwijtgelopen? Goh, dat ik jou nou toch ben kwijtgelopen:

Het EK Voetbal is achter de rug. Dus nu het EK Schermen. Maar waarom mag dat alleen op een terras?

Kop uit de Telegraaf.  Bepaald geen actueel bericht dat overlijden van Adam. Maar de rest van het bericht maakt het duidelijk.

Tot slot een waarschuwing voor schennisplegende bomen in het Van der Werfpark in Leiden:

Mocht je iets in je krant of tijdschrift tegenkomen waarvan je zegt: Tja…, dan is dat bericht hier welkom!

Dit bericht werd geplaatst in TJA.... Bookmark de permalink .

14 reacties op Tja…

  1. Zakina zegt:

    hahahaha schitterende tja’s weer. Toch knap hoe jij en anderen het elke keer weer weten te vinden. En dat kwijtlopen hahaha of rukkende boomwortels, ben benieuwd hoe dat er uit ziet hahaha

  2. boomkruiper zegt:

    Wat een onzedelijkheid daar in Leiden met die rukkende boomwortels :D)
    Ik lig helemaal dubbel van de lach :))

  3. Iens zegt:

    Tsja, wat kan je anders zeggen…maar wel met een hele grote glimlach! Geweldig genoten. Die nieuwe apensoort, tsja.

  4. We hebben tijdens ons ontbijt op een terras heerlijk moeten glimlachen om deze log toen we hem bekeken op mijn iPad. Vanuit een nog steeds zomers Cordoba gaan wij je groeten.
    Groetjes
    Mara

  5. Thérèse zegt:

    Het is natuurlijk een beetje dom van mij maar ik moest zo lachen om Geert Wilders. Ha, ik wou dat hij er maar eens echt zo uit zou zien.

  6. Annespike zegt:

    Geniaal zijn we weer Tagrijn!
    Die haven dicht bij de kust… :_) hihihi…
    Maar dan die laatste. Fantastisch!

  7. Ze zijn weer geweldig en wat een mooie afsluiter met die rukkende boomwortels 🙂

  8. rietepietz zegt:

    Waarschijnlijk let ik gewoon niet goed geneog op want ik zie vrijwel nóóit van dit soort gewéldige missers ! Ik moest het meest lachen om je uitsmuiter , en ik ga natuurlijk op zoek of ik rukkende bomen kan betrappen 😉

  9. hihi .. ’t is lachen tot beneden, tagrijn! :-)))

    van neil armstrong had men hier neil diamond gemaakt? ;-))

  10. RenéSmurf zegt:

    Ik vind ze weer geniaal, knap gevonden! tja.

  11. Hahaha, die laatste is helemaal erg. Maar ik moet toegeven. Daar zitten weer mooie versprekingen bij.

    Love As Always
    Di Mario

  12. Emmelinda zegt:

    Hahaha heerlijk, dat zijn leuke dingen voor de mens ;-). Ik zal voor je opletten!

  13. Hahaha: die foto van Geert, hij lijkt echt sprékend! En schennisplegende bomen, aardappeltjes met een ventiel…dit is heerlijke kost voor de mens. Ga zo door, Tagrijn!

  14. klaproos zegt:

    whaahahahahha tagrijn, het is wer een heerlijke tja geworden,
    zalig..
    humor in de avond is een nacht zonder zorgen toch:-)

Je kunt hier reageren

