Tja…

Op de grens van januari en februari weer wat verzamelde tjaatjes. Als je een overval wilt plegen en je hebt geen wapen, dan neem je toch gewoon een handje aardappels. Dichtbij.nl meldt:
aardappels1Maar klik je dan op deze nieuwsgierig makende zin dan zie je:
aardappels2t tjaZorg eens voor levende muziek in het crematorium:
gitaarspel 1tjaAction heeft soms verrassende aanbiedingen.  Daar zal menig transportbedrijf nog van opkijken.
IMG_2027ttjaBeelden uit het verleden en het heden, maar ook nieuwe opnames? Uit de toekomst misschien? Een raadseltje uit Het op Zondag:

IMG_3633t   tjaLouis van Gaal heeft voor de aanvang van de training een nieuw ritueel ingevoerd. Kom op mannen, de kop naar Mekka!
IMG_4548t  tjaTragisch bericht op 13 januari in het Leidsch Dagblad. Een metro plat. Maar wel een erg kort bericht. En niets over slachtoffers. Tot je uit de droom wordt geholpen.
ld230113 tjaOne Day Only plaatst voor de zekerheid zelf maar vraagtekens bij deze aanbieding.
slechtstjaWie tjaatjes tegenkomt in de media, graag een mailtje. Alvast bedankt en een link is je beloning!

Dit bericht werd geplaatst in TJA.... Bookmark de permalink .

15 reacties op Tja…

  1. boomkruiper zegt:

    Het was me weer een genoegen Tagrijn deze veRASsing 😀
    Volgende week een Bescheurpallet bij Action?
    Leg vanavond alvast ter beveiliging een zak aardappelen bij de deur :))

  2. klaproos zegt:

    weer graag gelezen tagrijn,
    ik ben niets tegengekomen deze ronde,
    maar ik hou het in de gaten voor je,
    wees gerust

  3. Thérèse zegt:

    Hahaha, vooral die levende muziek in het crematorium…

  4. Tja, daar heb je ons weer mooi wat wijzer gemaakt.Ze zijn weer leuk! Fijn weekend, groetjes Ria

  5. rietepietz zegt:

    Ik hoop écht dat ik er ook eens een paar kan vinden maar ik let waarschijnlijk gewoon niet goed op! Maar ook zónder dat je een link plaatst stuur ik hem dan natuurlijk graag ,dit is zón leuke rubriek dat ik daar maar wát graag aan mee zou werken;-)

  6. Plato zegt:

    De Tjaatjes zijn altijd goed voor een gulle lach. Alleen Louis kon je horen denken ‘duurt dat nog lang?’

  7. Annespike zegt:

    Ze zijn weer geniaal Tagrijn!

  8. Hahaha dus die Action is zo gek nog niet :D. Leuke tjaatjes weer!

  9. 😆

    ze zijn weer goed, tagrijn! 😀

  10. gewoonanneke zegt:

    O wat grappig, zal er eens op gaan letten 😉

  11. RenéSmurf zegt:

    Goh, wat een geniale rubriek is dit toch! haha, ja, knap dat het telkens weer komt! Oke, soms wat flauw, maar wel altijd leuk!

  12. Blijf je tja tjes een mooi onderdeel vinden van je blog. Off topic , dat je de centrifuge nog nooit gezien hebt had ik niet verwacht. Er zit een kantoorgedeelte van het woonhuis ernaast in. Dus niet echt functioneel had mooier gekund.

  13. Dit soort Tja’tjes is me op het lijf geschreven, vandaar dat ik nooit kan wachten tot de nieuwe Onze Taal in de bus valt. Eentje blijf ik geweldig vinden: man schiet niet in rechterknie…
    Heb erg gelachen om het afscheurpallet. Heerlijk, heerlijk!

  14. Ja dat is weer een leuke log. Hier kan ik van genieten.

    Love As Always
    Di Mario

  15. Hanny zegt:

    Ik zit hier weer met een big smile op mijn gezicht de tjaatjes te lezen! Prachtig!

Je kunt hier reageren

