Herfstimpressie rond de Renderklippen

Bijna iedere herfst neemt Tagrijn zich plechtig voor geen paddenstoelen op zijn weblog te zetten.  Er waren er immers al zo veel die dat deden. Maar toen hij vorige week zondag bij de Renderklippen bij Epe liep en daar een enorm paddenstoelendorp aantrof, kon hij de verleiding toch niet weerstaan en ook de kabouterwoningen die tegen een boom waren aangebouwd moesten op de kiek.
De laagstaande zon wierp lange schaduwen en ook de kleuren werden er intenser door.  Daarom dan vandaag toch maar een herfstlogje. Maar ik beloof plechtig dat…

Dit bericht werd geplaatst in Allerlei, Fotos, Stad en land en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

19 reacties op Herfstimpressie rond de Renderklippen

  1. Ghita zegt:

    Ik heb deze herfstpracht helemaal gemist. Schitterende kleuren, en paddenstoelen blijven bijzonder om te zien en te fotograferen. dit zijn toch wel de mooie kanten van de herfst.
    groetjes Ghita

  2. platoonline zegt:

    Die paddenstoelen waren toch echt de moeite waard. En ja.. bijna iedereen doet het maar het is wel een beetje te begrijpen. De natuur is dan zo mooi in haar afbraak, laat de foto’s maar eens achterwege. En het is precies wat Rietepietz hierboven schrijft: als ik die foto’s zie, plaats ik de mijn maar niet. Want die halen er niet bij.

  3. ollieherman zegt:

    Prachtige herfstfoto’s, maar ergens mis ik toch het kaboutertje onder de paddenstoelen 🙂

  4. Hildegarde zegt:

    Haha, nu dacht ik toch echt dat je geen paddestoelen ging fotograferen 🙂

  5. Thérèse zegt:

    Van mij mag het ook, hoor! Het is prachtig. En als je eenmaal begint, dan kan je haast niet meer ophouden. En ik vind het ook leuk de herfst te zien in een ander deel van ons land.

  6. boomkruiper zegt:

    Jaaaaaah… veel te mooi om niet met anderen te delen Tagrijn. Dankjewel voor deze herfstimpressie en dat je voor de kwasten maar veel inspiratie op hebt mogen doen 🙂

  7. RenéSmurf zegt:

    Daar zijn smurfen altijd blij mee he, met paddestoelen! Het zijn toch de kadootjes van moeder natuur, die vader tijd ons weer zal afnemen.

  8. gewoonanneke zegt:

    Nou van mij mag je ze gewoon plaatsen hoor, prachtig zo’n bos met paddenstoelen en de rest trouwens ook, bijna weer eens tijd voor een boswandeling.

  9. leo zegt:

    Numer 6 vind ik wel de mooiste foto, ik hoop dat je daar een schilder stuk van maakt, en dan naar mij stuurt. Ik heb de foto al, prachtig

  10. Caecil zegt:

    Prachtige foto’s. Ook ik maak ieder jaar dezelfde (soort) foto’s van de herfst, maar het jaargetijde nodigt er gewoon toe uit. Gewoon blijven doen!

  11. Zo hee dat is een uitzondering die je zeker mocht maken wat een mooi paddenstoelendorpje op foto een. De rest van de foto’s zijn ook echt lekker herfstachtig.

  12. van mij mag je elke dag een blog vol van zulke herfstfoto’s plaatsen, tagrijn, want ze zijn wondermoo!! 😀

  13. Hanny zegt:

    Wat maak je me blij met deze prachtige herfstfoto’s. Nu ik momenteel zelf de bossen niet in kan (over twee weken pas weer), geniet ik dubbel en dwars bij iedereen die hiervan foto’s op de log zet. Van paddenstoelen krijg ik nooit genoeg, zeker niet als het zo’n prachtig dorp is. Ook sfeerfoto’s met mooie lichtinval en schitterende herfstkleuren vind ik geweldig. Daarom dankjewel!

  14. Hans zegt:

    De kabouters zijn dus ook overgestapt op hoogbouw.
    Wel erg mooie herfstfoto’s. Hans

  15. ZO veel paddenstoelen bij elkaar, dat is toch niet te geloven? Onvoorstelbaar! Ja, dit is de periode van het jaar die bij uitstek geschikt is om prachtige foto’s te maken. Ik ben de laatste tijd ook weer dwangmatig bezig hoor – er zal ongetwijfeld bij mij ook nog een herfstlogje volgen met paddenstoelen en bomen.

  16. Di Mario zegt:

    het voor vandaag de laatste log is waar je dit op zet? Het is wel een heel groot dorp. Ik kan me voorstellen dat je de verleiding niet kon weerstaan.

    Love As Always
    Di Mario

  17. Annespike zegt:

    Daar ik dus zelf niet zoveel buiten ben op dit moment, is dit een verademing!
    Geweldig dat dorpje op de eerste foto. 🙂

  18. klaproos zegt:

    prachtige impressie tagrijn,
    gezellig wandelen met de zon op je snoet hé,
    dat was afgelopen dagen wel minder.

  19. rietepietz zegt:

    Wát een paddenstoelenexplosie !!!! Je hoeft helemaal niéts te beloven hoor ,de herfst hééft nou eenmaal die invloed op ons mensen. Ik kan m’n vingers óók niet loskrijgen van het knopje van de camera. Gelukkig kom ik ook méér dan genoeg ándere log onderwerpen tegen zodat de meeste herfstfoto’s mijn log niet halen.
    Het valt trouwens wel mee dit jaar met herfstlogjes. Misschien zien we ooit nog wel één van deze foto’s terug op het witte doek,ze zijn er mooi genoeg voor!

Je kunt hier reageren

