Eindejaarspauze

Tagrijn luidt het jaar uit met een winters Leids stadsgezicht, een schilderijtje van eigen hand. Want, je raadt het al, het is weer tijd voor het jaarlijkse kerstreces. Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen, een gezellige jaarwisseling en een goede start van 2014! In januari ben ik er weer. Tot dan!

Dit bericht werd geplaatst in Expo en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

18 reacties op Eindejaarspauze

  1. Zakina zegt:

    Mooi geschilderd en perfect plaatje voor een kerstkaart 🙂

  2. rietepietz zegt:

    Tja…. 30 januari is natuurlijk óók nog “in januari” …….;-)

  3. Plato zegt:

    Tagrijn, mocht je al uit je winterslaap zijn ontwaakt: hierbij een gezond, gelukkig en vooral ook inspiratievol 2014 toegewenst.

  4. boomkruiper zegt:

    De aller- allerbeste wensen voor jou in 2014 en iedereen die je lief is.
    Hoop dat we net als afgelopen jaren nog vaak mogen genieten van alles wat het mooie Leiden te bieden heeft.
    Prachtig geschilderd Tagrijn die diakoniehuisjes!

  5. logbankje zegt:

    We wensen jou ook fijne kerstdagen en een voorspoedig 2014. Hans

  6. Ghita zegt:

    Wat een prachtig schilderij, wat is het toch mooi als er sneeuw ligt, maar dat zal dit jaar niet meer gebeuren. Voor jou ook hele mooie Kerstdagen en een gezond, gelukkig, gezellig en sneeuwrijk 2014. groetjes Ghita

  7. gewoonanneke zegt:

    Mooi schilderij hoor en ook voor jou fijne kerstdagen en een gezond en mooi 2014

  8. dankjewel voor je lieve wensen, tagrijn en die prachtig schilderij!!

    ook voor jou heel fijne feestdagen en het allerbeste voor 2014!! 😀

  9. Di Mario zegt:

    Geniet van de dagen dat jullie samenzijn Tagrijn. Prettige feestdagen en een goede jaarwisseling.

    Love As Always
    Di Mario

  10. O wat mooi, en dan die sneeuw die er overheen valt – een plaatje! Jij ook heel fijne feestdagen en een goed 2014. Tot volgend jaar!

  11. logbankje zegt:

    Ook heel fijne feestdagen en een goed uit einde van het jaar. Hans

  12. Geniet lekker van de komende feestdagen en ik sluit mij bij Caecil aan 🙂

  13. Volgens mij heb ik dit schone werkje al eens eerder gezien. Ik onthoud meestal alleen de dingen die ik mooi vind 😉

  14. Dit pik ik dan mooi nog even mee op de valreep!
    Ik wens je gezellige en smakelijk feestdagen en wens je alles voor 2014 wat je jezelf toewenst. Dan moet alles goed komen 😀 Zwaai zwaai het oude jaar uit.
    Tot snel, Tagrijn!
    Liefs Kakel

  15. RenéSmurf zegt:

    Tot dan dan, en geniet er maar lekker van!

  16. rietepietz zegt:

    Je schilderij is natuurlijk helemaal te gek met die erlangs vallende sneeuw!
    Ik wens je uiteraard ook sfeervolle en gezellige kerstdagen en een gezellige jaarwisseling! Tot januari dan maar !

  17. Marja zegt:

    Prachtig kunstwerkje. Ik wens je heerlijke feestdagen en een gezellig, gezond 2014.

  18. Caecil zegt:

    Ook voor jou heel gezellige feestdagen en alle goeds voor 2014, Tagrijn! In het nieuwe jaar moeten we echt weer eens samen op stap. Al is het alleen al voor de afsluiting met wijn en bitterballen hahaha.

Je kunt hier reageren

