Tja…

Gelukkig gaan kranten, radio en tv regelmatig in de  fout, want anders zou dit rubriekje geen bestaansrecht meer hebben. Hieronder volgt weer een kleine verzameling.
We starten maar meteen met de constatering dat die 3D-printers toch niet alles
zijn. Denk je dat je een paar nieuwe welgevormde billen kunt uitprinten, zijn  ze niet te gebruiken, volgens het  Leidsch Dagblad.


Ik denk dat weinig mensen daar bezwaar tegen zouden  maken:

In Nijmegen spotte ik dit café.  Zo te zien is de eeuwige jeugd toch niet zo
heel eeuwig.

In Tunesië zijn ontvoerde kinderen gelukkig geen reden tot paniek, meldt de site van de tv-rubriek Kassa.
Toen ik deze kop las, dacht ik eerst:  plastische chirurgie op die plek lijkt me
toch  geen lolletje.
Wie nog de illusie heeft dat we de winter nog moeten krijgen, moet dat echt vergeten: het is namelijk echt menens met de opwarming van de aarde, leert het Leidsch Dagblad van 22 januari ons. Want voor de tijd van het jaar is de weersverwachting eronder toch behoorlijk onheilspellend:

Vrouwen met een partner moeten toch echt oppassen. Voor vier van de tien loopt het namelijk erg slecht af.


Tekst op een medicijndoosje. Dat is toch niet vol te houden? Maar ach, als het helpt…


Kom je ook iets tegen waarvan je zegt “Tja…”  mag ik dat dan ook weten en mail me even, tagrijnleiden@xs4all.nl dan kunnen ook anderen  ‘tja’ zeggen!

Dit bericht werd geplaatst in TJA... en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Tja…

  1. Rebelse Huisvrouw zegt:

    Ze zijn weer geweldig. Die van dat medicijndoosje was helemaal hilarisch!

  2. platoonline zegt:

    Ik vond ze allemaal leuk. Ben ik toch even gaan piekeren over de allerleukste volgens mij. Ik kwam uit bij die vier op de tien vrouwen. Omdat het iets met taal heeft. De bactroban vond ik ook erg leuk. Ik kreeg het er benauwd van.

  3. Thérèse zegt:

    Ze zijn weer leuk Tagrijn. Dat van ‘wordt je als vrouw vermoord enz. … had ik inderdaad gelezen en ook gedacht: “Tja…”

  4. gewoonanneke zegt:

    Ze blijven leuk. Dat weer had wat mij betreft wel waar mogen zijn 😉

  5. Ghita zegt:

    Ze zijn weer leuk.
    groetjes Ghita

  6. maw, jij hebt met je 3d-billetjes in de blakende zon gezeten afgelopen dagen, tagrijn? 😆

    fantastische bloopers weer! 😆

    fijn weekend,

  7. rietepietz zegt:

    Nog mazzel dat er in mijn familie nog géén vrouw is omgebracht door haar man, “statistisch” zou dat éigenlijk moeten!
    En bij die neuszalf heb je dus al héél snel geen last meer van die kwaal ,minuutje of moet genoeg zijn;-)

  8. Wieneke zegt:

    Leuk !!!

  9. Ze zijn weer helemaal geweldig en ben blij dat je het voor ons zo goed in de gaten houdt.

  10. RenéSmurf zegt:

    Eeuwig, dat is meer dan honderd jaar, maar dat was vast wat ze hoopten!
    De weersvoorspellingen in de krant gaan zelfs de fantasie te boven.

  11. Di Mario zegt:

    5 tot 7 dagen. Dat is geen kattepis. Leuk weer om te zien.

    Love As Always
    Di Mario

  12. logbankje zegt:

    3D billetjes heb ik ook, de eeuwige jeugd ben ik al een tijdje kwijt.
    De adem is me weer ontnomen, na het zien van jou? foto. Hans

  13. klaproos zegt:

    Tja Tagrijn,:-)
    het is weer een erg leuke verzameling geworden 🙂
    waarvoor mijn dank * uche uche* naar adem snak:-)

  14. Hanny zegt:

    Het duurt wel lang voor de tweede jeugd begint in dat restaurant. Twee jaar geleden werd dat ook al gezegd.
    Tja, en wat die bactroban betreft, als ik dat nu zou doen, hoef (pardon kan) ik volgende week niet meer naar Nijmegen toe. Want van de artsen aldaar moet ik dat ter voorbereiding op de komende operatie gebruiken gedurende 7 dagen. Blijkbaar is dit hun methode om tot werkvermindering te komen.

  15. Marja zegt:

    Geweldig. Van die gebruiksaanwijzing van Bactroban schoot ik helemáál in een lachstuip.

Je kunt hier reageren

