Open dagen bij Ars

Op 27 en 28 april had Ars Aemula Naturae (zeg maar: Ars) zijn deuren aan de Pieterskerkgracht weer wijd open gezet voor hen die overwegen hier een van de 31 cursussen te gaan volgen. Maar ook andere belangstellenden waren welkom. Men kon zich  inschrijven voor de cursussen die in september gaan beginnen. Dat is ook nu nog mogelijk, maar meestal is hierbij wel enige haast geboden want de cursussen zijn snel volgeboekt. Docenten gaven informatie en er was zoals gebruikelijk op de ateliers  weer veel werk van cursisten te zien.
Tagrijn trok zich even terug uit het oranjegewoel in de binnenstad om er een kijkje te nemen. Hieronder een selectie. En om vragen te voorkomen: nee, hier zit niets van Tagrijn bij.

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Cultuur, Stad en land en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Open dagen bij Ars

  1. jeetjemina zegt:

    Wat een leuke kunst!
    gr eva

  2. Plato zegt:

    Wat is er toch veel creativiteit. Leuk om te zien. Ik denk dat jij zo’n cursus niet meer nodig hebt want zo te zien ben jij die al behoorlijk ontgroeid. Je laatste werk was prachtig.

  3. Ghita zegt:

    Ha Tagrijn, ik had al bijna gevraagd welk schilderij van jou hand was. Er zitten mooie werkjes bij. Ik schilder alweer een tijdje niet meer, sinds ik het fotografie virus heb, kom ik daar niet meer aan toe. Maar ik vind het nog altijd leuk om naar andermans kunst te kijken.
    groetjes Ghita

  4. gewoonanneke zegt:

    Het is heel veelzijdig zo te zien en een flink aanbod van cursussen.

  5. kakel zegt:

    Meesterwerken! Ik heb er geen ander woord voor. Is dat allemaal amateurwerk??
    Die openingsfoto vind ik prachtig. Het eerste beeld vind ik heel origineel, de andere zijn knap afgewerkt. Het laatste beeld is niet mijn smaak, altijd weer dat vrouwelijk bloot, het gaat me vervelen.
    Het “patchworkschilderij” het meisje met het witte “doekje,” de beelden op de laatste foto. Het is allemaal Kunst!
    Ga jij je nog opgeven voor een cursus, Tagrijn?

  6. klaproos zegt:

    wat een schitterende dingen maken mensen toch he tagrijn,
    een plezier om te kijken, die band op het strand de dikke damesbeelden, eigenlijk is er weinig wat ik niet mooi vind:-)

  7. Zit altijd een hoop mooi werk bij. Had langs willen gaan maar door alle drukte is het er bij ingeschoten . Gelukkig laat jij het nog zien.

  8. wat mij vooral opvalt is dat ieder zijn eigenheid in het werk legt en dat is bijzonder mooi om zien!
    ’t is maw geen eenheidsworst! 😉

  9. RenéSmurf zegt:

    ja, wel een mooi overzicht zo, Voldoet aan wat je verwacht, aan alles eigenlijk,

  10. gewoonhanny zegt:

    Als dit het werk van de cursisten is, dan zijn er naar mijn bescheiden mening veel kunstenaars bij.

  11. Rebelse Huisvrouw zegt:

    Ik verbaas me altijd weer over al dat talent. Het is maar een heel klein deel dat doorbreekt terwijl er zoveel zijn die wat meer bekendheid zouden mogen hebben. Leuk om te zien, die foto’s. Zitten beslist mooie dingen tussen.

  12. logbankje zegt:

    Er staat zeker mooi kunstwerk bij, de eerste beelden spreken me het meeste aan.
    Gelukkig is er nog talent om dit te creëren. Hans

  13. Er zit weer mooi werk tussen. Sommige zijn natuurlijk smaak dingen, maar ik moet zeggen, over het algemeen word ik wel aangesproken door dit werk.

    Love As always
    Di Mari o

  14. rietepietz zegt:

    Tjonge, en dat is allemaal amateurwerk? Er zit heir en daar wel iets tussen waar ik “hebberig”van word!
    foto 1 liks onderaan, foto 2 dat bandje aan zee en foto 3 dat prachtige koppie met een soort klederdracht muts. zijn erg mooie stukken die me zeer aanspreken!
    En waarschijnlijk kun je daar gewoon zonder wachtrijen naar binnen;-)

  15. staartje zegt:

    Mooie verzameling

Je kunt hier reageren

