Fijne feestdagen!

Image23
Tagrijn wenst iedereen hele mooie kerstdagen en een voorspoedig 2015!
Mijn afwezigheid duurt stukken langer dan was voorzien. Dat komt niet alleen door het werken aan het boek, maar er zijn helaas ook andere omstandigheden die de voortgang vertragen. Hopelijk wordt dat allemaal snel in het nieuwjaar opgelost en kan ik weer gauw als van ouds van de partij zijn!

Dit bericht werd geplaatst in Allerlei. Bookmark de permalink .

21 reacties op Fijne feestdagen!

  1. Min zegt:

    Kom even stiekem om het hoekje gluren hoe het hier gaat. Wens je een heel fijn weekend toe

  2. staartje zegt:

    Oeps, je wordt helemaal opgeslokt. Ik kom even langs om te zeggen dat ik de advertentie ‘ De Gekroonde Brasem’ vaak als oefening gebruik. Mijn studenten vinden het enig! Vooral de jongens zien het ‘wild trio’ wel zitten 😊

  3. Thérèse zegt:

    Een goed, gezond en fijn nieuw jaar gewenst.

  4. Doe rustig aan. Keulen en Aken zijn ook niet op één dag gebouwd. Je hebt onze wenskaart via Post.nl toch wel ontvangen? Anders bij deze een voorspoedig en gezond 2015 toegewenst.

  5. reismeermin zegt:

    Ik wens je een heel fijn, mooi, schrijfjaar toe met alles wat wenselijk is.
    En tja ook ik schreef minder op mijn blog in 2014..

  6. rietepietz zegt:

    Omdat het nu écht 2015 is wil ik je toch nog even een gezond en voorspoedig nieuwjaar wensen. Ik hoop van harte dat “de omstandigheden” zich snel zullen oplossen en je niet meer belemmeren in je bezigheden!

  7. Ghita zegt:

    De feestdagen zijn dan wel bijna voorbij maar voor mijn wens voor 2015 ben ik nog op tijd. Ik wens je alle goeds en gezondheid toe voor 2015.
    groetjes Ghita

  8. RenéSmurf zegt:

    ja, hoop doet leven!

  9. Plato zegt:

    Hallo Tagrijn,
    Alle begrip voor die vertraging. Er gebeurt af en toe wat in een mensenleven en soms is dat niet voorzien. Als je maar wel weer terugkomt hoor. We wachten op je. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een goed 2015… een jaar waarin je boek succesvol in de winkels ligt en waarin de verkoop bloeit als nooit gedacht.

  10. gewoonanneke zegt:

    Ach ik ben weer heel laat natuurlijk, hoop dat je ook leuke kerstdagen hebt gehad en wens je een heel mooi 2015 en nog veel mooie foto’s op je blog.

  11. Leo zegt:

    Ja Tagrijn, de kerst is over, Maar heelveel beste wensen voor het nieuwe jaar. Van Leo en Lenie.

  12. logbankje zegt:

    Morgen nog een dag om het dunnetjes af te ronden en dan naar de jaar overgang. Hans

  13. klaproos zegt:

    wat fijn tagrijn om j e wensen hier met eigen ogen te zien,
    Voor jou: hele fijne kerstdagen met allen die je lief zijn, en veel oplossingsvermogen 🙂 zodat je snel weer terug bent,

    lieve groet,
    Dien

  14. די מר zegt:

    Jij ook dolfijne Feestdagen en een zoet nieuwjaar.

    Love As Always
    Di Mario

  15. rietepietz zegt:

    Ha goed weer iets van je te horen Tagrijn, en natuurlijk wens ik ook jou van harte fijne kerstdagen , een gezellige jaarwisseling en een voorspoedig en gezond 2015.

  16. kakel zegt:

    Ik was je écht niet vergeten, hoor Tagrijn 🙂 Volgend jaar kun je met een tevreden gezicht jezelf twee schouderkloppen geven als je naar je zelfgeschreven boek kijkt. Warme groeten en in het nieuwe jaar wens ik je alles wat je jezelf toewenst.
    Liefs Kakel

  17. logbankje zegt:

    hopelijk kom je weer snel online, sterkte met je werkzaamheden.
    Ik Wens je ook fijne kerstdagen toe.. Hans

  18. Rustig aan Tagrijn, we wachten rustig af, nou ja rustig. Ben toch wel benieuwd naar het boek 🙂
    Ook voor jou hele fijne dagen en alvast de beste wensen, maar ja die hadden we al uitgewisseld 🙂

  19. Marja zegt:

    Ik wens je alle goeds voor 2015.

  20. ollieherman zegt:

    Tagrijn, jij ook hele fijne Kerstdagen toegewenst en een heel mooi, vredig en gezond 2015.

Je kunt hier reageren

