Soms kijk je uit je raam en wordt dan verrast door een prachtige zonsondergang. Snel een foto anders is het beeld verdwenen. Je kijkt hier over het Roomburgerpark heen en ziet nog een stukje van de Petruskerk en rechts de onderduikende zon.
Ik heb geprobeerd hier een schilderijtje van te maken, waarvan hier het resultaat. Afmeting 40 bij 30 cm. Geschilderd op canvas met olieverf en onderschildering in acryl.
(Meer schilderijen van Tagrijn zijn te vinden door bij Categorieën rechts op Expo te klikken.)

Dit bericht werd geplaatst in Expo, Stad en land en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op

  1. Plato zegt:

    Dat is een heel leuk schilderijtje geworden. En dat allemaal vanuit je raam? Tjonge.

  2. Wat mooi Tagrijn!
    Een prachtige verbeelding van wat er echt te zien is, maar dan emt een eigen interpretatie.
    Top!!!!

  3. klaproos zegt:

    ik vind het erg mooi tagrijn, je hebt de kleuren van de wolken en het zonlicht erg goed getroffen.
    knap gedaan.

  4. Hij is mooi geworden Tagrijn. Heb toevallig gisteren nog even gewandeld in het Roomburgerpark

  5. Thérèse zegt:

    Mooi Tagrijn. Leuk is dat hè die onverwachte dingen. Inderdaad maar gauw een foto van maken, want zo snel is dit weer weg. Soms ben ik niet eens snel genoeg met mijn camera, is het allermooiste al verdwenen.

  6. Kakel zegt:

    Wow, dat heb je knap gedaan! Dat zeg ik niet om een wit voetje te halen (zit niet in mijn dna), het is echt prachtig geschilderd. Eerst dacht ik dat het een bewerkte foto was. Nou, en hóe 🙂
    Lieve groet

  7. staartje zegt:

    Wat een prachtig beeld. warm. Mooi gevangen!

  8. magnifiek, tagrijn!
    de hemel vind ik prachtig! 😀

  9. RenéSmurf zegt:

    Ja, dat is een mooi uitzicht op een heel mooi moment!

  10. logbankje zegt:

    Nou zeker een compliment waard met een hoofdletter C.
    Wat een prachtig schilderij heb je gemaakt, je hebt talent. Hans

  11. gewoonanneke zegt:

    Dat heb je mooi gedaan . Ik vind het knap dat mensen zo kunnen schilderen .

  12. Mooi gemaakt… ik zal eens kijken in je expo of je iets hebt van een dolfijne stad.

    Love As Always
    Di Mario

  13. boomkruiper zegt:

    Net op het moment dat ik hier het licht ook zie wegvliegen. Mooi Tagrijn dit KUNSTstuk!

  14. rietepietz zegt:

    Het is weer een prachtig schilder stukje, wat kan het mooi zijn hé zo in de vroege morgen! Je hebt een mooi moment gevangen! Ik zie ook met plezier dat je weer met enige regelmaat een logje zet, fijn!

Je kunt hier reageren

