Nieuwjaarsgroet

Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Allerlei en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Nieuwjaarsgroet

  1. Die van ons heb je via Post.nl ontvangen. Je hebt het intussen in een reactie bij ons bevestigd.

  2. Plato zegt:

    Tagrijn, het kan me geen kerstbal schelen dat het niet meer mag. Ik wens je gewoon een gezond, gelukkig en inspiratievol 2016 toe.

  3. klaproos zegt:

    ohhh ik wel rijkelijk laat Tagrijn, maar beste wensen komen altijd goed aan weet ik ,

  4. Dwarsbongel zegt:

    Ik voeg graag mijn beste wensen aan jou voor het nieuwe jaar hier aan toe!

  5. Thérèse zegt:

    Ach, ik dacht hier al geschreven te hebben. Maar nee dus. Bij deze wens ik je ook een heel goed jaar met volop plezier in en liefde vóór de mensen en de dingen die jij belangrijk vindt. Liefs Th.

  6. tjingtjinggg ..

    op een betoverend 2016, tagrijn! 😀

  7. gewoonanneke zegt:

    Voor jou ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar …… met veel schrijfplezier en leuke blogs.

  8. Kakel zegt:

    Lieve Tagrijn,
    Dat 2016 maar een warm, liefdevol en voorspoedig jaar mag worden. Voor jou en al je dierbaren!
    Lieve groet ♥

  9. rietepietz zegt:

    Dankjewel Tagrijn, we gaan er aan werken want het komt mééstal niet vanzelf!

  10. Shana tova…

    Love As Always
    Di Mario

Je kunt hier reageren

