Virtuele mishandeling voor dummies

Gisteren las ik er weer iets over in de krant. Een man veroordeeld wegens virtuele mishandeling van zijn vrouw… Tagrijn heeft daar eens over nagedacht en denkt dat hij nu wel zo ongeveer snapt wat dat inhoudt. Daarom vandaag mijn trouwelezersaanbieding: een kleine cursus ‘virtuele mishandeling voor dummies’, voor het geval je je eens lekker virtueel wilt uitleven op iemand van wie de ergernissen zich behoorlijk bij je hebben opgehoopt. Overgevoelige zielen wordt aangeraden niet door te lezen.

Een opwarmertje…
Eerst moet je hem natuurlijk met de haren erbij slepen. Dan zou je hem gelijk een kopje kleiner kunnen maken, maar dan is de lol er voor jou wel erg snel af. Want je moet je sluimerende gevoelens niet onderdrukken en ze de kans geven zich gedurende de behandeling c.q. mishandeling te ontwikkelen. Dus langzaam opvoeren en hem eerst even flink tegen de haren in strijken zodat deze hem te berge rijzen. Dan laat je hem een poepie ruiken en dat wrijf je hem eens flink onder de neus. Vervolgens haal je hem het vel over de neus, zodat je hem gemakkelijker bij die neus kunt nemen. Dan zal hij inmiddels wel raar op zijn neus kijken. Hij heeft het dan ook al behoorlijk voor zijn kiezen gekregen, zodat hij nu met een mond vol tanden staat. Dat is het moment om hem de mond te snoeren. Daarna hang je vrij simpel aan zijn lippen.
Vervolgens naai je hem een oor aan en daarna ga je hem die oren ook nog eens wassen. Daar zal hij echt geen oren naar hebben, maar dan moet hij het er maar in knopen. Als hij nu zijn ogen inmiddels nog niet in zijn zak heeft, zal hij toch onder ogen moeten zien dat het tijd wordt zijn ogen zolang het nu nog kan, de kost te geven.
Ga bij dit alles niet al te zeer over de schreef en als je geen schreef in huis hebt, laat het dan en probeer niet iets anders.

Op naar de climax
Nu moet hij zijn borst nat maken, omdat alles wat nog volgt hem tegen de borst zal stuiten. Alles grijpt hem bij de keel, waartegen zijn hart bonst en waar inmiddels alles hem al uithangt. Toch wil dat hart nu ook in de schoenen zinken, zodat hij nu zelf op zijn hart trapt en het moeilijk wordt daar nog een riem onder te steken. Maar dat wil je ook niet! Dat kan hij wel op zijn buik schrijven, die hij er ondertussen van vol heeft. Tijd dus om zijn buikriem eens flink aan te halen.
Hij gaat dan bijna vanzelf al met de billen bloot en als hij die brandt, laat je hem even op de blaren zitten. Zo naderen we de zorgvuldig voorbereide climax:
aan de ene kant draaien we hem nog even een poot uit, aan de andere kant zullen we hem beentje lichten. En dan zal hij zelfs geen knieval meer voor je kunnen maken en om vergeving smeken, want hij heeft immers geen poot meer om op te staan!
Oefen maar flink. Je hebt het zo onder de knie.

Dit bericht werd geplaatst in Diversen. Bookmark de permalink .

16 reacties op Virtuele mishandeling voor dummies

  1. Zakina zegt:

    hahaha meesterlijk dit. Ik ga zoeken of ik een schreef in huis heb en anders laat ik het maar zitten 😉

  2. dwarsbongel zegt:

    Tja, de boog gaat zolang te water tot zij kruikt… 😉

  3. boomkruiper zegt:

    Ha ha ha je hebt je weer heerlijk uitgeleefd Tagrijn. Een lust om te lezen 🙂

  4. Thérèse zegt:

    Reuze knap van jou Tagrijn, maar ik vrees dat ik tot de overgevoelige zielen behoor, vind iets al gauw zielig. maar kan er tegelijk ook weer om lachen.

  5. Hier ben virtueel helemaal stil van.

  6. Haha! Ik zal ze onthouden, al deze tips! 😂😂😂

  7. RenéSmurf zegt:

    Wie de schoen smurft smurft zoals het thuis tikt, of zo.

  8. Kakel zegt:

    Jeetje Tagrijn, wat een leuke cursus (-: Ik word er helemaal blij van.
    Ze kan nog op zijn tenen gaan staan, ook een uiterst probaat middel.
    Met jou zoek ik liever geen ruzie!
    Lieve groet.

  9. Chapeau, daar ben je een tijdje zoet mee geweest. Maar ik kan je vertellen. Ik ben er een tijdje zoet mee geweest om het helemaal door te lezen.

    Love As Always
    Di Mario

  10. rietepietz zegt:

    Een logje naar m’n hart natuurlijk, héérlijk om zo te stoeien met al die uitdrukkingen en jij bent daar een meester in.

  11. Suskeblogt zegt:

    Wie weet wordt dit nog aangeprezen in lifestyle blogs.

  12. logbankje zegt:

    Cursus ‘virtuele mishandeling voor dummies’, ook in boek vorm.
    Moet zeggen dat de cursus luchtig is geschreven, met een beetje ironie en humor.
    Wat was het in de oertijd toch simpel, klap met de knuppel en de zaak was beslecht. Hans

  13. gewoonanneke zegt:

    Zo krijg ik nooit verkering haha mooi gevonden en vertolkt

  14. Corja zegt:

    Grandioos!
    Op dit moment is er niemand die ik eens lekker te grazen zou willen nemen, maar ik houd het in gedachten! 🙂

  15. Rob Alberts zegt:

    Aj, daar ben ik voorlopig wel zoet mee.

    Vredelievende groet,

Je kunt hier reageren

