Alleen maar een plant

Deze week maak ik me er misschien wel een beetje met een Tagrijntje van Leiden vanaf.
In mijn vensterbank staat al jaren een soort vetplant voor wie de vette jaren eigenlijk wel voorbij zijn.
Op de eerste foto zie je er oranje bloemen aan zitten. Uitsluitend waarneembaar op Koningsdag en als het Nederlands elftal moet spelen.


Foto twee is al wat spookachtiger. Regen op de ruit en een avondstemming met ondergaande zon.


Maat foto drie spant de kroon. Want plotseling schijnt er een vervaarlijke draak via de bloempot de kamer in te vliegen.

Dit bericht werd geplaatst in Diversen en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

18 reacties op Alleen maar een plant

  1. Ghita zegt:

    haha, creatief met vetplant. Die draak is echt leuk

  2. Kakel zegt:

    Ik heb me rot gelachen, Tagrijn. Heerlijk. Heb de tranen uit mijn ogen gewist. Noem dat maar een Tagrijntje van Leiden. Hier lust ik er wel meer van!

  3. boomkruiper zegt:

    Ha ha ha wat ontzettend leuk is dit! En je moet het maar kunnen zien he 😀

  4. Thérèse zegt:

    Wat een mooie verhalende serie zo, vooral die griezelige draak.

  5. Leo Bol zegt:

    Tagrijn, heb je wel eens gedacht dat je plantje vitaminen moet hebben,
    Die plant leeft alleen maar van uitzicht en water. gr Leo.

  6. Volgens mij spookt het bij jou in huis. 🙂

  7. RenéSmurf zegt:

    Ja, dat is een levendige plant, het hele jaar door!

  8. gewoonanneke zegt:

    De plant wordt er niet beter op geloof ik de foto’s wel. Mooie serie zo 😉

  9. logbankje zegt:

    Ha ha, misschien ken je het hoorspel “De Triffids” nog wel uit 1969.
    Daar lijkt de schaduw wel op. Hans

  10. Suskeblogt zegt:

    Doet me aan een horrorfilm denken.

  11. rietepietz zegt:

    Weet je zéker dat je veilig bent met deze plant in huis? Huiveringwekkend!!!!!

  12. klaproos zegt:

    geweldig tagrijn, wat een plant al niet kan doen 🙂

  13. Corja zegt:

    Je moet het maar zien! Prachtig. Maar, wat ik me afvraag, had je dit blog al in gedachten toen je die plant kocht? En doe je wel eens aan water geven? 🙂

  14. Je moet het maar verzinnen. Leuk gedaan. Heb je al bij de foto’s van Shirel gekeken van zaterdag?

    Love As Always
    Di Mario

  15. Villasappho zegt:

    Die bijnaam doet het! O en al mijn platen eindigen als de laatste dus daar zeg ik niks over.

  16. Rob Alberts zegt:

    Leuk drieluik!

    Vrolijke groet,

Je kunt hier reageren

