Kerstreces

img_5470tHet is weer tijd voor het jaarlijkse kerstreces. Ik luid het jaar uit met een winters Leids stadsgezicht.
Het Rapenburg is een van de oudste grachten van de stad. Ik maakte deze foto op 23 januari 2013. Dat was dus in de tijd dat het nog sneeuwde en dat er ijs in de grachten lag. Kom daar nu nog maar eens om!

Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen, een gezellige jaarwisseling en een goede start van 2017! In januari ben ik er weer. Tot dan!

image9a

Dit bericht werd geplaatst in Allerlei en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

17 reacties op Kerstreces

  1. Kakel zegt:

    Een beetje laat om je een prettige Kerst te wensen maar hij zal er niet minder om geweest zijn.
    De allerbeste wensen, Tagrijn! Voor jou en al je dierbaren!

  2. Ghita zegt:

    Na 3 winters zonder winterweer,hoop ik dit jaar toch weer op een pak sneeuw en bevroren grachten….. Ik wens jou een heel goed,gezond en creatief 2017
    groetjes Ghita

  3. Voor ons hoeft de winter echt niet. We zijn nu een maand terug voor de eindejaarsfeesten, de kinderen èn de kleinkinderen. Vooral de kleinkinderen geven ons die warmte die we buitenshuis in Holland kunnen missen als kiespijn. Wij zijn GEEN fans van een Hollandse winter.
    Begin januari weer de goede kant op.
    Wij wensen jou een fijne jaarwisseling en een gezond 2017.

  4. boomkruiper zegt:

    Hele fijne warme en vooral gezellige feestdagen Tagrijn! Tot 2017!

  5. Morgaine zegt:

    Echt ontzettend prachtig, zo heb ik nog ergens prachtige sneeuwfoto’s met ijs ergens, en ik dacht ook al om die eens op te zoeken en te herbloggen, weet men nu toch niet meer of wacht, in 2013 was ik even niet meer op welk blog te vinden, hahaha

    hele fijne dagen Tagrijn, ben de linklijst aan het bijwerken, en je staat er weer tussen, tot volgend jaar!

    X

  6. gewoonanneke zegt:

    Ik wens je ook fijne Kerstdagen en de beste wensen voor 2017. En stiekem hoop ik ook nog wel op wat sneeuw deze winter……..

  7. Suskeblogt zegt:

    alvast mijn beste wensen voor 2017. Geniet van deze feestdagen.

  8. RenéSmurf zegt:

    ja, wie weet wat we nog krijgen! Voorlopig niks in elk geval.

  9. Ook voor jou prettige feestdagen en alvast de beste wensen. Geniet van je kerstreces.

  10. Rob Alberts zegt:

    Ik wens jou en je naasten fijne feestdagen en een voorspoedig 2017.

    Vrolijke groet,

  11. rietepietz zegt:

    Het is nog géén 23 januari Tagrijn, je weet het maar nooit! He levert in ieder geval wel héél mooie foto’s op (en misschien later nog een schilderstukje)
    Ook voor jou al die mooie wensen die je ons hier toebedeelt.

  12. Geniet van je feestdagen, voor jou en je familie natuurlijk.

    Love As Always
    Di Mario

  13. klaproos zegt:

    voor jou ook hele fijne kerstdagen Tagrijn en OT ja ik denk dat je gelijk hebt, 🙂 een fijne jaarwisseling en tot blogs in het nieuw jaar
    xxx

  14. Zakina zegt:

    Ik wens je zeer fijne dagen toe Tagrijn en een gezond 2017

  15. logbankje zegt:

    Eens gelijk Tagrijn, goede feestdagen en een geweldig uiteinde. Hans

  16. Marja zegt:

    Ik wens jou ook heerlijke dagen en een gezond 2017.

Je kunt hier reageren

