Er welt een traan…

Het was mijn bedoeling vandaag eens lekker uit te halen naar de zelfbenoemde beste internetprovider van ons land Exces Vooral en KPN die mij al vanaf 16 mei vorig jaar nogal opdringerig om hun aandacht vragen. Wie eenzaam is en behoefte heeft aan mensen over de vloer raad ik aan van hun diensten gebruik te maken. Never a dull moment en elke dag een monteur op de stoep. Maar ik ben nu nog té bloeddorstig om hier een beetje netjes op mijn krijgstrompet te blazen. Het moet wel een tikkie kwaliteitsgezanik worden. Wilt u weten wat hieraan vooraf ging: klik
Daarom vandaag maar wat vrolijkers. Een paar jaar geleden stond tijdens de Drie Octoberfeesten in Leiden op het piepkleine terrasje van Vooraf en Toe op de Botermarkt het smartlappenkoortje ‘Er welt een traan’ ontzettend zijn best te doen. Ik maakte een foto waarvan ik vervolgens een oliefverfschilderijtje penseelde. De gezichten zijn wat karikaturaal gemaakt.

Dit bericht werd geplaatst in Allerlei, Expo en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Er welt een traan…

  1. gewoonanneke zegt:

    Is dat nou nog niet over. Wat een gedoe is dat. Nou ja het is niet ten koste gegaan van je schilderij in ieder geval. Dat ziet er vrolijk uit.

  2. Je hebt weer een goed product gepenseeld. Treden ze nog wel op? Problemen met een provider frustreert een gebruiker geweldig. Wij wensen je sterkte. Hier in Spanje hebben we Moviestar en dat werkt al 3 jaar uit de kunst. Salu2 Albert y Mara vanuit een lenteachtig Zuid Spanje.

  3. Thérèse zegt:

    Ergernissen zijn nooit goed voor een mens; afreageren helpt wel. Maar ik snap dat je dan toch een goed stukje wilt schrijven.
    Wat heb je een geweldig schilderijtje gemaakt. Heel vrolijk.

  4. Kakel zegt:

    Wat goed dat je het schilderij niet in bloeddorstige toestand getekend hebt, want dan hadden de gezichten een heel andere karikatuur vertoond. Een knap stuk werk heb je geleverd. Het tafereel heeft een jolig sfeertje. Ik begrijp dat je daar dringend aan toe bent.
    Het is mij zelden vilein genoeg (-:
    Houd moed en lieve groet.

  5. Morgaine zegt:

    Wauw apart, ik lees en hoor altijd dat Xsforall zo goed is…. maar ik herken het wel hoor, ik denk dat het bij elke provider een crime is als er wat mis is, maar de meeste klachten hoor ik toch van Ziggo en dat men dan overstapt naar de KPN vooral… Ik wens jou toe dat het snel opgelost is!

    X

  6. Renesmurf zegt:

    Doe mij maar dat vrolijke hoor, toch een reden om te internetten!

  7. Altijd gezellig als ze optreden, maar ik hoorde dat ze er mee gaan stoppen of bijna niet meer optreden. Leuk aandenken dit schilderij.

  8. rietepietz zegt:

    Je hebt mijn sympathie, dát soort problemen zijn gekmakend met ontploffingsgevaar!
    Dat er “een traan welt” maakt dan juist weer vrolijk!

  9. Corja zegt:

    Het zou zomaar kunnen dat de Russen hierachter zitten, Tagrijn. Dus of het dan nog goed kan komen is de grote vraag. Wie weet hangt het van je stemgedrag af, woensdag, of er nog iets te redden valt. (Maar daar heb ik in groter verband ook al een hard hoofd in…..)
    Maar nu over het schilderij: wat een leuk, vrolijk makend doek is dit geworden! Wat zijn de afmetingen?

  10. klaproos zegt:

    lekker afreageren mag gerust hoor Tagrijn, heb ik geen moeite mee, je houdt het erg netjes 🙂
    wel een erg leuk doek geworden, ik denk dat ze dat graag zouden willen hebben:-)

  11. logbankje zegt:

    zo ben je bijna een jaar verder en het borrelt nog steeds.
    Het smartlappenkoortje ‘Er welt een traan’ is zo wel vereeuwigd op doek, dan mag een gek bekkie wel. Hans.

  12. Villasappho zegt:

    schilderen is goed voor de bloeddruk hoop ik. Het schilderijtje heeft sfeer.

  13. Suskeblogt zegt:

    Die providers ken ik niet maar ik kan me voorstellen dat dat geknoei op een mens zijn humeur werkt na een tijdje.
    Mooie schilderij heb je gemaakt.

Je kunt hier reageren

