Druk, druk, druk…

Helaas deze week wegens nogal druk druk druk geen nieuw stukje.

Bovendien nogal de pé in omdat Photobucket zonder enige vooraankondiging alle foto’s van 2006 tm 2014 van mijn weblog heeft verwijderd. Dit wegens plotseling gewijzigde voorwaarden. Ik kan ze terugkrijgen tegen betaling van 399,99 dollar per jaar. En daar heeft Tagrijn toevallig geen zin in…

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

12 reacties op Druk, druk, druk…

  1. Garfjeuh zegt:

    Pffffffffffff, vervelend van die foto’s. Kan dat zomaar ?
    Toch een fijne zomer toegewenst.

  2. Thérèse zegt:

    Wat raar is dat. Kan dat zomaar?? Sterkte ermee, Tagrijn.

  3. Dwarsbongel zegt:

    Oeioei, dat is ongeveer net zo rampzalig als het sluiten van web-log.nl destijds. De beloofde export-files waren van een dusdanige kwaliteit, dat @!*%&!!! je feitelijk helemaal opnieuw kon beginnen… Sterkte met het rampenplan, En met de drukdrukdrukte…

  4. Ik heb destijds een abonnementje bij photobucket genomen voor ik geloof 2 tientjes per jaar, zal het eens nakijken. Maar is een ellende inderdaad als je opeens alles kwijt bent.

  5. RenéSmurf zegt:

    Wat een raar beleid, ik snap dat je daar triest van wordt.

  6. rietepietz zegt:

    Ik hoorde er al over bij iemand anders. Moet eens gaan zien hoe het op mijn blog ervoor staat van vóó wordpress. Zou héél vervelend zijn al zette ik destijds niet álles via hen, vooral de filmpjes heb ik grotendeels als veranderd gelukkig.

  7. willy zegt:

    die durven nogal…..

    minder drukke dagen gewenst

  8. Rob Alberts zegt:

    Ik wens je een mooie vakantietijd toe.

    In ieder geval minder drukte en tegenslagen.

    Zonnige groet,

  9. Marja zegt:

    Wat een hondsbrutale actie. Dat mag toch zomaar niet?
    Sterkte met de drukte.

  10. Suskeblogt zegt:

    Ik gebruik Flickr voor mijn foto’s en ben er erg tevreden over. Zoveel geld zou ik er ook niet aan spenderen. Hopelijk wordt het vlug minder druk voor jou.

  11. logbankje zegt:

    Photobucket lijkt zo ook wel op gijzelingssoftware, niet echt netjes van ze.
    Maar je kunt je foto’s toch ook op je eigen weblog plaatsen, ik doe dit al jaren in wordpress in de map “media”. Hans

  12. Morgaine zegt:

    Nou ja, ik klik wel leuk, maar inderdaad, dit is overal aan de hand van photobucket, flickr is een alternatief eventueel, zelf gebruik tot heden nog gewoon wordpress zelf om mijn foto’s te hosten zover.

    Sterkte en rustig aan!
    X

Je kunt hier reageren

