Herfstpalet in park Roomburg

Overal herfstfoto’s te kust en te keur. Valt daar nog iets origineels aan toe te voegen? Of is iedereen inmiddels paddenstoelen- en herfstbladerenmoe?
Ieder jaar neem ik me voor nu eens geen herfstkleuren op dit weblog te zetten, maar dan sta ik op mijn balkon, kijk uit over het park en ren dan naar binnen om mijn toestel te pakken. Want dit moment moet toch echt worden gevangen. De zon scheert tegen zonsondergang over het park, maar er hangt een dreigende loodgrijze lucht boven.  Zoiets kan Tagrijn in zijn stoutste dromen niet op zijn paletje toveren.

Dit bericht werd geplaatst in Allerlei, Stad en land en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

17 reacties op Herfstpalet in park Roomburg

  1. Hildegarde zegt:

    Gewoonweg onweerstaanbaar.

  2. Ghita zegt:

    Wat een prachtige kleuren, dit verveelt echt nooit hoor. En ik denk dat ik maar eens naar Roomburg ga, want ik vond het in Cronesteijn nog niet zo mooi gekleurd (nog veel groen).
    Mooie serie, vooral die met de donkere lucht, dan springen de kleuren er nog meer uit.
    groetjes Ghita

  3. Annespike zegt:

    Wat een kleuren Tagrijn!
    GEweldig.
    Wow. Wat een heerlijk uitzicht heb jij.

  4. Thérèse zegt:

    Haha, ik denk dat ook iedere herfst: ‘geen foto’s meer maken. Je maakt vast dezelfde als vorig jaar’. Maar toch doe ik het ook. Het is té mooi.

  5. rietepietz zegt:

    En dan dit vanaf je balkon kunnen fotograferen…?Tagrijn ik zou in de herfst op het balkon wónen als ik jou was 😉 Tjonge , wát een “pláátjes” !

  6. Zakina zegt:

    Prachtig uitzicht heb je vanaf je balkon. Ik hou van de herfst en ben dus nog niet herfstkleuren moe

  7. Wow wat een schitterende kleuren door jou op de plaat gezet. Dan is onze laatste log maar karig.
    Nogmaals zowel Albert als ik hebben genoten van JOUW herfstfoto’s.
    Groetjes
    Mara

  8. boomkruiper zegt:

    Met die donkere lucht achter het herfstgenot zou ik ook mijn benen uit mijn lijf rennen tagrijn! :D)
    Wat heb je toch een mooi uitzicht met Leiden zo aan je voeten

  9. de kleuren zijn inderdaad indrukwekkend, tagrijn en nu druk ik mij zachtjes uit!

    maar ..

    jouw schilderkunsten zijn ook niet te onderschatten, zoveel is duidelijk! 😀

    net zo min als je fotografiekunsten, trouwens! 😉

  10. RenéSmurf zegt:

    ja, ik ben één van de weinigen die er niet van houdt, ik zie vooral dood en verderf.
    Maar ik moet toegeven, ik vind het elk jaar minder erg worden.

  11. Woooo wat woon jij mooi zeg. En je hebt helemaal gelijk, gewoon blijven maken die foto’s. En plaatsen natuurlijk ;-). Prachtig!

  12. Schitterende foto’s het is en blijft een mooi park he. En steelt natuurlijk nog steeds mijn hart heb er mijn hele jeugd in doorgebracht .

    • Caecil zegt:

      Ben het zo met je eens, Glibber. Ik heb daar heel wat uurtjes doorgebracht, heb het park in allerlei uitvoeringen meegemaakt, onze kinderen hebben er gespeeld, onze hond heeft er heel wat achtergelaten ;), en dat in de mooiste wijk van Leiden.
      En jij, Tagrijn, bent een grote bofkont dat je daar woont! Volgend jaar, en in alle andere jaargetijden, gewoon foto’s blijven maken!!!

  13. klaproos zegt:

    wauw tagrijn, die 4e heeft stantepede mijn hart gestolen,

    wat een adembenemende mooie foto.

  14. Hanny zegt:

    Een geweldig mooi uitzicht heb je op je balkon! Schitterend!

  15. ram1955 zegt:

    Adembenemend. Wat woon jij schitterend.

Je kunt hier reageren

