herfstimpressie

Omdat de herfstschilder ook in de woonomgeving van Tagrijn met zijn bonte palet en kwasten aan de slag is geweest, zorgde dat weer voor mooie plaatjes. Hieronder een impressie van een korte wandeling via Zoeterwoudsesingel, Plantsoen en Roomburgerpark.









Dit bericht werd geplaatst in Stad en land en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op herfstimpressie

  1. boomkruiper zegt:

    Noemen ze dit nu die overvolle randstad? 🙂
    Heerlijke wandeling Tagrijn!

  2. Mooi hè, de herfst met al die kleurtjes? Echt genieten. De foto’s zijn weer beeldschoon!

  3. Ghita zegt:

    Mooi hoor die herfstkleuren, nog een weekje denk ik en dan zal het allemaal wel op de grond liggen, dus nog even van genieten. Ik ben vorige week ook nog in het plantsoen geweest voor wat herfstplaatjes, en in Cronesteijn, maar ik loop zo achter met mijn blogjes, dat die foto’s misschien pas in December op mijn blog komen.
    groetjes Ghita

  4. gewoonanneke zegt:

    Mooie foto’s zonnetje en blauwe lucht dat maakt het allemaal nog mooier eigenlijk.

  5. staartje zegt:

    Heerlijk die herfstschilder!

  6. Lekker dat je weer wat mobieler bent, zeker nu het buiten zo mooi is met al die herfstkleuren.

  7. die herfstschilder kan er wat van, eh?

    jij ook, met deze heerlijke natuurfoto’s, tagrijn! 😀

  8. Renesmurf zegt:

    Het is de dood en verrotting wat je ziet, het afsterven der bladeren, Maar zo in de zon is het prima te doen.

  9. Thérèse zegt:

    Prachtig je foto’s, Tagrijn. Ik ben ook helemaal in de ban van de herfst, zowel fotograferend als tekenend.

  10. Hanny zegt:

    Eindelijk hebben we een goed seizoen. Na de grauwe grijze vorige seizoen kunnen we met dit weer weer volop genieten. Schitterende kleuren en een heerlijk zonnetje. Ik ben blij dat ik inmiddels ook weer naar buiten kan. Ik geniet nu dubbel na zoveel maanden stil op mijn bed liggen.

  11. logbankje zegt:

    Prachtige foto’s Tagrijn, echt herfstbeelden.
    Heerlijk het zonnetje erbij, die mis ik de laatste dagen wel. Hans

  12. Kakel zegt:

    Foto 1 en 4 vind ik geweldig! Prachtig, die herstkleuren. Moeder Natuur heeft het goed geregeld: als de dagen grijs zijn, zijn de bomen kleurrijk.
    Lieve groet

  13. Plato zegt:

    Dus ZO Turnerachtig kan de natuur er uitzien. Alsof hij hem zelf bedacht heeft.
    We mogen ons wel gelukkig prijzen met tentoonstellingen in Zwolle en Enschede.
    Mooie foto en ja… natuurlijk kies ik voor 1 en 4 met de nadruk op de vier van vuur.

  14. Dat is moeilijk kiezen zo welke de mooiste is, Als dat dat in combinatie met Dino’s wil zien moet je naar de bossen bij Apeldoorn gaan rondlopen. Daar kun je bij de toren geweldig spelen en ook nog wandelen.

    Love as Always
    Di Mario

  15. boomkruiper zegt:

    Foto 2 zie ik al door jou op doek worden gezet. Wat is het toch heerlijk wonen in Leiden!

  16. rietepietz zegt:

    Wat een feestje is het nu buiten hé! En het wordt alléén nog maar mooier!
    De eerste foto is echt schitterend, helemaal mijn kleurtjes.
    Maar waarschijnlijk inspireren álle foto’s jouw schildershart wel een beetje!

Je kunt hier reageren

